Gemeente Gemeente Erpe-Mere

Welkom op afspraak!

Wij ontvangen jou graag op afspraak. Zo willen we jou als klant een veilige én efficiënte dienstverlening op maat aanbieden, nu en in de toekomst.  

Maar eerst...  

1. Check het digitaal loket en onze website

Denk eraan: online heb je geen wachtrijen. Maak het jezelf dus gemakkelijk en ontdek de vele mogelijkheden van ons digitaal loket. Zo kan je snel heel wat soorten dienstverlening aanvragen en allerlei officiële documenten bekomen. Je zal er versteld van staan hoeveel zaken je vanuit je zetel kan regelen. 

Zoek je informatie of heb je een vraag over onze dienstverlening? Via de zoekfunctie bovenaan vind je alle basisinformatie over onze producten en dienstverlening.

Check hier het digitaal loket voor onze online dienstverlening

2. Samen op de afspraak

Voor een aantal zaken is een fysiek bezoek uiteraard wel noodzakelijk, bijvoorbeeld bij het inlezen van je vingerafdrukken voor je reispas. 

Dan kan je zelf je bezoek inplannen. Een afspraak maken heeft vele voordelen: 

  • je wordt geholpen op het afgesproken tijdstip en je hoeft dus niet lang te wachten 
  • de ambtenaar die jou kan helpen is zeker aanwezig en kan zich voorbereiden om jouw vraag te behandelen 
  • we kunnen je vooraf laten weten welke documenten je moet meebrengen 
  • we vermijden onnodige drukte in onze gebouwen 

Klik hier om een afspraak te maken

3. Contacteer ons vooraf voor informatie

Heb je toch nog vragen of nood aan informatie? Vermijd een onnodige verplaatsing en contacteer ons eerst! Voor heel wat zaken kan een medewerker jou eenvoudig via mail of telefoon verder helpen en is een afspraak dus niet nodig. 

Bekijk hier onze contactgegevens

» Richtlijnen voor bezoekers 

Bij een bezoek aan onze diensten vragen we met aandrang de voorzorgsmaatregelen strikt in acht te nemen: 

  • Kom op tijd (niet te vroeg, niet te laat). Bel aan de buitendeur en een medewerker verwijst jou door naar de juiste dienst. Wie te laat komt, moet een nieuwe afspraak maken. 
  • Kom alleen, tenzij anders aangegeven door de dienst of wanneer je een tolk nodig hebt. 
  • Betalingen zijn enkel elektronisch mogelijk via Bancontact. 
  • Wie zich ziek voelt, blijft uiteraard thuis, annuleert zijn afspraak en kan eventueel al een nieuwe afspraak inplannen.